- Catalog Produse
Cosul este gol
Modalități de livrare:
Livrarea produselor se face prin firmele de curierat aflate în contract cu APOLLO Shop Online (www.apolloshoponline.ro).
Pe colet vor fi notate toate datele de contact necesare, inclusiv numărul dvs. de telefon, în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată în comandă, pentru a vă putea contacta.
Nu
se fac livrări Sâmbăta și Duminica! Comenzile lansate în zilele de
Sâmbătă și Duminică sunt confirmate, procesate și expediate în ziua de
Luni, iar cele plasate în zilele de sărbători legale, vor fi procesate
în prima zi lucrătoare.
În
cazul în care produsele există pe stoc, acestea vor fi livrate prin
curierat rapid în termen de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea
telefonică a comenzii. Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu
care colaborăm se expediază într-un interval mai mare de timp, care
poate varia între 5-30 zile lucrătoare. Comenzile care nu sunt
confirmate telefonic vor fi anulate. Pentru o informare corectă și
obiectivă, în urma finalizării comenzii veți primi un mesaj de
confirmare pe adresa de e-mail indicată în comandă, ce va cuprinde și
data estimată de livrare.
Recomandarea
noastră fermă este ca în momentul recepției coletului să verificați
integritatea ambalajului și a conținutului, iar în situația în care
acestea sunt deteriorate sau lipsesc, solicitați agentului de curierat
un proces-verbal de constatare.
După semnarea AWB-ului, reclamațiile ulterioare nu mai sunt valabile!
Costul transportului:
Costul transportului este de 25 lei/per colet, oriunde în țară, în limita a 1 kg. Fiecare kg suplimentar va fi taxat cu 2 lei/kg. Această taxă de livrare se va adăuga la valoarea comenzii, astfel încât prețul achitat la curier pentru a intra în posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare. Pentru localitățile care intră în aria de km. suplimentari a firmelor de curierat, ne rezervăm dreptul să socotim taxa de transport punctual. Coletele agabaritice (peste 50 kg.) vor fi supuse unei taxări de livrare diferențiate.
Dacă
doriți expedierea coletului într-o localitate care nu se află în aria
firmei de curierat va trebui să achitați un cost de transport
suplimentar în funcție de numărul de km. dintre localitatea
dumneavoastră și cea mai apropiată filială a firmei de curierat - acest
cost vă va fi comunicat de către operatorii noștri în momentul
confirmării telefonice a comenzii. Dacă
nu doriți să suportați acest cost suplimentar aveți posibilitatea să
ridicați dumneavoastră coletul de la sediul firmei de curierat din
localitatea cea mai apropiată unde există o filială a acesteia.
Imaginile
care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot să
difere de acestea în ceea ce privește culoarea, aspectul, etc., însă în
astfel de situații clientul va fi înștiințat înainte de a i se trimite
comanda și nu se va trimite decât cu acceptul acestuia. Caracteristicile
și disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba
fără o notificare prealabilă. Valoarea maximă a obligațiilor APOLLO Shop
Online (www.apolloshoponline.ro) față
de orice client în cazul nelivrării sau al livrării necorespunzătoare a
produselor cumpărate este valoarea sumelor încasate de către firma
noastră de la respectivul client. În cazul în care prețurile sau alte
detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din
cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, APOLLO Shop
Online (www.apolloshoponline.ro) își
rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța
clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Atenție!
Nu răspundem pentru eventuale întârzieri de livrare cauzate de forța majoră sau de alte situații speciale!
În
perioadele de Black Friday și a Sărbătorilor legale, termenul de
livrare a comenzilor poate fi decalat și mai îndelungat față de cel
standard de 1-3 zile lucrătoare, însă acesta desigur nu va depăși
termenul legal de livrare de până la 30 zile de la data confirmării
comenzii.
Recepția produselor:
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor Comandate.
Produsele digitale (eBooks)
Produsele digitale se transmit doar în format electronic (pe adresa de e-mail specificată în Comandă), deci nu se prezintă sub forma unor produse fizice, care să fie livrate Clientului. Plata pentru cărțile digitale se face exclusiv online (card bancar), plata ramburs nefiind posibilă pentru acest tip de produse. După achiziționare, produsele digitale vor fi listate și în contul Clientului. Este obligația și responsabilitatea Clientului să verifice informațiile de compatibilitate și instrucțiunile disponibile pe site și să se asigure, înainte de achiziționare că produsele digitale pe care intenționează să le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intenționează să le utilizeze.
În măsura în care Clientul a primit un link de download valid, în conformitate cu Comanda plasată pe site, se va considera că serviciul pe care APOLLO Shop Online (www.apolloshoponline.ro) s-a obligat să îl presteze a fost îndeplinit și acceptat de Client. Link-urile de download oferite Clientului nu pot fi retrase odată ce au fost trimise, iar, în măsura în care sunt funcționale în condițiile și pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca APOLLO Shop Online (www.apolloshoponline.ro) și-a îndeplinit toate obligațiile față de Client. În aceste situații nu este posibilă returnarea contravalorii acestor servicii. În situația în care Clientul achiziționează un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul și/sau această incompatibilitate este specificată în mod public pe site, nu va fi posibilă returnarea contravalorii produselor atât timp cât Clientului i s-a livrat un link de download valid care funcționează în condițiile specificate pe site.